Sunday 6 November 2011

raye d KoLEj

kbnyakn raye yg ada aku salu smbut rmai2 sme parent..
tp kni aku rye di kolej je..
huhu..
sdeh nye tp demi mmbngga kn KMTJ aku korbankn cti rye korban bg mngorbankn kerbau yg ptut dikorban pd hri rye korban untuk diagihkn daging korban kepeda owg yg patut dpt daging korban sempena rye korban yg aku korban kn kerbau sempena rye korban..
fuhhhh..
pnat laaa...



aku nk sgt rye kt kg..
tp apekan  daye..
aku hnya la sowg insan yg comey yg sering di cemburu owg rmai..
aku redha aje dengan ujianNYA yg mnimpa diriku..

kini aku sdah biasa dengan sikap cemburu mereka ini..
akum mmpu tersnyu sndiri.






aku merayakn raye korban pd thun ni dengan nyet,,ane,,chai,raja,rimpa,,jonel,ilham,,n serta bdak dri sabah n sarawk dan tdak lupe kpd sir rahim yg byk mmbntu bg mnjyakn raye thn nie..



n this for u that always with me even i cry,,heppy n sad,,
thx for be my princess








n dis is 4 eyan my deng ....hope u like it my bauk..~~~
4rm cenGg...
hee~~~




thats only from guys at KMTJ...name perak n acai for their beloved person..

1 comment:

izyan syafiq samin said...

hmm.. suka ^^
thanx ceng dan perak yg ta balik beraya :)