Friday, 20 May 2011

gMbIRa daLm DIAm

semalm last day aku jmpe dye..sumpah ase sdeh je nk mniggal kn dye..tp ape bleh buat,,aku tlah mnyahut sruan P.M kowg la..PENCAPAIAN DIUTAMAKAN RAKYAT DIDAHULUKAN..


demi mnyahut sruan ini lah aku trpakse brpsah utk jngka mse stahun...stelah skian lme brpisah bru brjumpe kini trpisah kmbli....huhu..
kesedihan yg aku tnggung kini msih mghantui diri ku..


awl thun nie aku dpt plkn kt sungkai..igt nk jpe dye tp apekan dya nsib tdak mnyebelahi aku...huhu..dri blan 1 smpai la blan 3....then bertarikh kan 19/3/2011 akhir nye aku jpe gak dye.,..bes la dpt jpe dye......

mmg gmbira la..



gmbra yg amat..


then bertarikh kembli 29/3/2011 dye dgn brani nye mlamhkah ke kuala lumpur...aku mnyambut nye dgn hti yg gmbira dan heppy...sumpah mse tu aku gmbra sgt,..byk sgt utk dkngsi tp akibat kekangan mse aku xcite la byk...tme nie aku ase xnk je blek umh..nk je ikt dye blek T.INTAN...hurm..tp dye xbg..sbb xnk aku ssah...


hahah...kmbli bertemu..

hari pling gmbira..


dan kmbli aku jpe dye pd gathering di teluk batek..thx guys sbb orgnize event tu..mmg heppy sgt jpe kowg..smph aku ase cm xnk blek je..nk lpak ngan kowg sume..tp disbbakn kowg pn mnyaut sruan P.M..kte trpksa berpsah..huhu..sdeh la..tp yg pling aku gmbra ialah aku pergi kesana dgn dtmani oleh dye la...hehehe..byk la aktvti kt sne..snokrkling,,mndi-mnda,,bbq,,beglak ktwa..n many mores..haha..


sempat la snorkling..



nie la yg pling mnyedih kan aku..aku jpe dye wat kli trakhi utk thun nie...hurmm..lpas nie aku akn naik flight ke ngri org..ngri yg xpenah aku pegi kerana aku tlah menerima twran utk smbung bljr disne..bkan jrak atau mase yg aku rsau kn ttapi kslmatn dri nye..huhu..aku lau bleh xnk pg pn tmpt nie sbb tmpat aku nie bgitu jauh skli dgn dye..lau bleh aku nk sme je study ngan dye tp ape kan dye..aku tkah trcmoak jauh nun d ngri org..tp dye tlah mmberi aku smngt utk aku trus smbung bljr disane dan brjnji pulang dgn mmbwa sgulung ijazah sarjana muda..so sblum aku pegi ke ngeri asing tu smpt la ku jpe dye buat kli trakhir..mmg gmbra ble brtmu tp bila brpisah hanya tuhan sje yg tahu ksdihan nye..hurm..


huhu...jge dri..

gmbra ble brsame..

mmg gmbra ble brsama dye sbb ble brsma sume mslah ,,tknan,,dan rntnagn hlang bgitu shja..mcm aku xpnah da mslah...huhu...thax sbb mmilih aku utk brsama dgn kau..dlm berjuta-juta llki kt luar sne kau tlah mmilih aku yg srba kkurangan utk brsamamu...aku tau yg aku bkn yg trbaek utk kau tp kau ttp juga mmlih aku..aku  trsgt la gmbra..thx sgt2..huhu...almak dh trkntoi lak..tp ni la yg aku rsa ble brsme dye,.gmbra je...


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------


p/s;;thx a lots to u b`cause u chose me .. I LOVE U....






1 comment:

sitihelminakay said...

sayang, i love you sooo much.